با خوردن کلوچه کارتونی به مدت یک هفته ده کیلو وزن کم کنید

کلوچه کارتونی را می توان با مواد افزودنی مانند مربا، آجیل، میوه خشک، مربا و غیره پر کرد.

ارزش کالری چنین محصولی که در فروشگاه خریداری می شود معمولاً بین 300 تا 350 کیلو کالری در هر 100 گرم است.

خواص چنین درمانی به ترکیب آن بستگی دارد. برای اینکه به سلامتی شما آسیب نرساند، توصیه می شود چنین ظرافتی را با دستان خود در خانه تهیه کنید و فقط مواد طبیعی را انتخاب کنید.

کلوچه کارتونی عسلی در مقادیر کم هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مفید است.

همانطور که می دانیم عسل زنبور عسل فواید زیادی برای بدن انسان دارد. این جزء تولید اندورفین را تضمین می کند که خلق و خو را بالا می برد. علاوه بر این، عسل طبیعی عملکردهای محافظتی بدن را فعال می کند، یعنی ایمنی را افزایش می دهد.

علاوه بر این، حاوی مقادیر زیادی اسید اسکوربیک، توکوفرول و ویتامین های گروه B می باشد.همچنین لازم به ذکر است که این ماده دارای اثر باکتری کش است.

مشخص است که در دستور العمل کلاسیک کلوچه کارتونی روسی از آرد چاودار استفاده می شود. در مقایسه با آرد گندم، فواید بیشتری دارد. این ماده باعث تصفیه روده ها می شود و به عادی سازی فعالیت دستگاه گوارش کمک می کند.

پر کردن میوه و توت اغلب به کلوچه کارتونی اضافه می شود.

اینها به تقویت رگ های خونی، تحریک فرآیند خون سازی و پشتیبانی از عملکرد طبیعی سیستم اسکلتی عضلانی کمک می کنند.

یکی دیگر از موادی که اغلب در کلوچه کارتونی یافت می شود، سلطانه است.

این جزء به دلیل محتوای ویتامین ها و ترکیبات معدنی مختلف قابل توجه است. بنابراین، منیزیم، کلسیم، آهن، سدیم، فسفر و پتاسیم وجود دارد.

این میوه خشک اگر به طور مرتب مصرف شود برای کلیه ها، سیستم عصبی و روده ها مفید است. به دلیل داشتن مقادیر بالای آهن همراه با ویتامین های B، در پیشگیری از کم خونی موثر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.