فروش پالت چوبی پاکدشت موجب تخریب بناهای تاریخی در این شهر شد

هنگام انتخاب مناسب ترین نوع پالت چوبی پاکدشت برای انبار خود، علاوه بر نوع مواد تشکیل دهنده آن، توجه به ابعاد آن نیز ضروری است.

بسته به نوع محصول، سیستم ذخیره سازی و استانداردهای هر کشور، یکی یا دیگری توصیه می شود. به عنوان مثال، در اروپا، فرمت پرکاربرد “European Pallet” یا “Europallet” نامیده می شود، ابعاد استاندارد آن 1200 میلی متر طول و 800 میلی متر عمق، مزیت بزرگی را ارائه می دهد، زیرا به آن اجازه می دهد تا با هر سیستم ذخیره سازی سازگار شود.

ابعاد استاندارد پالت اروپایی نیز امکان بارگیری بهینه پالت ها را فراهم می کند، زیرا در مواردی که محصول در جعبه بسته بندی می شود، هر زمان که اندازه های زیرچند جعبه 1200*800 باشد، چیدن آنها بر روی پالت ها تسهیل می شود.

توزیع و مکان مناسب کالا، عملیات لجستیکی یک انبار یا مرکز توزیع را بسیار تسهیل می کند.

در صورتی که چیدمان بار مانع از روان بودن کار شده و می تواند به خود کالا آسیب برساند یا حتی باعث بروز حادثه با کارکنان انبار شود، ارائه یک تاسیسات با سیستم ذخیره سازی صنعتی مناسب کم فایده یا حتی بی فایده است.

نظارت بر بار واحد یکی از عوامل بسیاری است که باید در مورد ایمنی انبار در نظر گرفت.

بنابراین، واحد بار، گروه بندی همگن مجموعه ای از محصولات است که بر روی یک تکیه گاه یا بر روی یک پلت فرم چیده شده اند که جابجایی و انتقال کالا را تسهیل می کند و بنابراین به عنوان یک واحد تدارکات به عنوان یک تلفن عمل می کند.

واحد بار می تواند خود جعبه بسته بندی محصول، یک ظرف یا یک پالت چوبی پاکدشت باشد، که همانطور که از نام آن پیداست در قفسه بندی پالت چوبی پاکدشت صنعتی تکیه گاه بلامنازع است و برای چیدن یا بارگیری متوسط ​​یا سبک در جعبه ها در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.