آجر نسوز فر پیتزا که در دمای بالای پنجاه درجه تبدیل به رباط می شود

آجر نسوز فر پیتزا قهرمان باستانی ساخت و ساز، به دلیل ویژگی های مقاومت مکانیکی، عایق حرارتی صوتی، دوام، مقاومت در برابر عوامل جوی، سهولت نصب و سازگاری با استفاده با سایر مصالح، امروزه نیز عنصر اساسی اکثر ساختمان ها است.

بیایید انواع و ویژگی های آجر نسوز را ببینیم.

ابعاد آجرها به دست انسان مرتبط است: بنابراین در سراسر جهان مشابه هستند. با این حال، نه تنها بین ملل مختلف، بلکه بین مناطق نیز به دلیل آداب و رسوم و عادات محلی، تفاوت های هندسی وجود دارد که تلاش برای یکسان سازی نتوانسته است آنها را از بین ببرد.

آجرها همچنین با روش‌های تولید و وجود یا عدم وجود سوراخ‌ها متمایز می‌شوند: هر نوع استفاده ترجیحی خود را دارد و راه‌حل‌های خاصی را امکان‌پذیر می‌کند که ویژگی‌های اساسی را بهتر افزایش می‌دهد.

آجر ایتالیایی یکپارچه، با اضلاع به نسبت 1:2:4، ماژولار بودن کامل را تضمین می‌کند و امکان تنوع بیشتری از مجموعه‌ها را فراهم می‌کند.

نیاز به اتصال آجرها به یکدیگر برای ساخت دیوارهایی با ضخامت دو یا چند سر به این معنی است که عرض و طول آجر کاملاً با یکدیگر هماهنگ است. ابعاد یک آجر یکپارچه: (5.5*12*25) سانتی متر است.

هیچ زمان و مکانی وجود ندارد که آجر نقش اساسی در هنر ساختمان سازی نداشته باشد تا جایی که به نماد ساختمان سازی تبدیل شود.

تنوع بسیار زیاد انواع، شکل ها و اندازه های آجر موجود در بازار را می توان به لیست زیر جستجو کرد:آجر برای سنگ تراشی؛بلوک های توخالی برای کف؛آجر برای سقف؛آجر برای مصارف خاص.

برای اتصال آجر نسوز فر پیتزا توصیه می شود از چسب یا سایر محصولات مشابه استفاده نکنید، بلکه از ملات های مخصوص به نام ملات نسوز استفاده کنید.

آنها ملات های از پیش مخلوط شده، آماده استفاده با اجزای انتخاب شده و دوز شده در کارخانه هستند.

برای استفاده از ملات نسوز کافی است به ظرفی آب اضافه کنید، محصول را ریخته و مخلوط کنید تا ملات مورد استفاده برای چیدن آجر نسوز فر پیتزا به دست آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.