با خرید روتختی بافت ابریشم برنده یک ماشین شوید

برای سال‌ها، لحاف‌های درشت پر شده، که در روکش‌های خنثی و خاموش پیچیده شده‌اند، رایج بوده‌اند. اما اکنون روتختی‌های شیک، روتختی بافت ابریشم و لحاف‌های شیک – که زمانی توسط لحاف‌های کرکی بیرون زده می‌شد (و خسته‌کننده و قدیمی به نظر می‌رسیدند) – در حال بازگشت هستند.

مقصر بحران هزینه زندگی و این واقعیت است که همه ما گرمایش مرکزی را به شلوارهای پشمی و پتوهای برقی تغییر می‌دهیم – یا این واقعیت که طراحان داخلی از ظاهر لایه‌بندی و آرایش تخت‌ها با استفاده از لحاف‌های مرتب تا شده استفاده می‌کنند و پتوها را داخل آن می‌اندازند. سایه ها و بافت های مختلف در هر صورت، روتختی های تزئینی اینجا هستند.

از روتختی‌های سفید بکر The White Company – به اندازه‌ای ترد هستند که هر اتاق هتلی را برای پول خود به ارمغان می‌آورد – تا روتختی‌های نرم و مجلل وافل از DUSK و لحاف‌های طرح‌دار زیبا از افرادی مانند Anthropologie و Oliver Bonas، ما در اینترنت جستجو کرده‌ایم تا بهترین روتختی ها را پیدا کنید تا فضایی دنج ایجاد کنید که ترک تخت را غیرقابل مقاومت می کند.

مورد علاقه ما از این راهنمای خرید؟ خوب، از نظر قیمت و کاربردی بودن نمی‌توانید جان لوئیس را شکست دهید – اما روتختی نخی صورتی با دوخت معکوس سوهو هوم (با پوم‌های تزئینی) واقعاً توجه ما را به خود جلب کرده است.

روتختی

و آیا می توانید ما را سرزنش کنید؟ این از روتختی‌های اتاق‌های Kettner’s Townhouse الهام گرفته شده است، که کاملاً #اهداف داخلی است.

انواع اصلی روتختی چیست؟
همانطور که در راهروی رختخواب در Target یا یکی دیگر از فروشگاه های لوازم منزل مورد علاقه قدم می زنید، ممکن است با مجموعه ای از لحاف، لحاف، روتختی و روتختی، پرتاب و روتختی غرق شوید.

روکش برای چه استفاده می شود؟
خب، از نظر فنی روتختی روتختی است به این معنا که روتختی است، آهم، روتختی اصطلاحی است برای روتختی که برای پوشاندن تخت استفاده می شود. در واقع روتختی در لغت به معنای روتختی است – از کلمه فرانسوی قدیم covrir به معنای پوشاندن و روشن کردن به معنای تخت می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.