استفاده از باند کشی مهکو برای بستن زخم های سربازان آلمانی موجب مرگ آنها شد

باند کشی مهکو بیش از 140٪ قابلیت کششی دارد. باند کشی مهکو حاوی نخ های پلی اورتان و مواد الاستیک هستند، در نتیجه فشار بالایی در حالت استراحت ایجاد می کنند.

به همین دلیل هرگز نباید باند کشی مهکو را در طول شب پوشید. برای بیماران بستری مفید استدر درمان زخم، اقداماتی که در انجام باند کشی مهکو انجام می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

ورزش مداوم و یادگیری تکنیک از عواملی است که باند کشی مهکو را به یک کمک درمانی غیرقابل جایگزین تبدیل می کند.

اپراتور این امکان را دارد که باند کشی مهکوی را انتخاب کند که به بهترین وجه مناسب آسیب شناسی است که باید با آن دست و پنجه نرم کند، اما در استفاده از باند کشی مهکو باید برخی از قوانین اساسی را رعایت کند.

در صورت استفاده از باند کشی مهکو الاستیک، آن را بیش از حد در ناحیه دیستال (مالئولار) گسترش ندهید و در ناحیه پروگزیمال باند (زیر زانو) هیچ فشاری وارد نکنید.

باند کشی مهکو تا می شود. مهم است که بین یک لایه و لایه دیگر از باند فاصله ایجاد نکنید. چین ها می توانند باعث شروع زخم های فشاری شوند

یکنواختی باند کشی مهکو. اگر از یک باند کشی کوتاه استفاده می شود، نباید لایه های بیشتری در ناحیه دیستال نسبت به ناحیه پروگزیمال روی هم قرار گیرد.

موقعیت صحیح در هنگام باند کشی مهکو پا باید در 90 درجه نگه داشته شود

 

زخم‌ها همیشه به روش‌های مختلف درمان می‌شوند و با استفاده از مواد معجزه‌آسا، برگ‌ها، عسل و حتی مواد خطرناکی مانند الکل، الکل یددار و گازهای آغشته به انواع مختلف مواد، درمان می‌شوند.

همه ما باید یک زخم را درمان کنیم، آن را ضدعفونی کنیم و سپس آن را بپوشانیم، اما مشکل واقعی این است که اغلب ما نمی‌دانیم چگونه این کار را انجام دهیم، بنابراین متوجه می‌شویم که باید گازهایی را که محکم به پوست چسبیده است، با فریاد زدن بیمار جدا کنیم. در درد (به خصوص اگر قربانی کودک باشد).

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به یاد داشته باشید که چه زمانی واکسن کزاز داده شد. اگر شک دارید، یا اگر واکسن نزده اید، پزشک ممکن است واکسنی را تجویز کند که ایمنی موقتی ایجاد کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.