کودکی با پوشیدن دستکش لاتکس صنعتی توانست در برابر بریدگی دستش محافظت کند

می توانید آسترهای نخی سبک وزن و یکبار مصرف را در داخل دستکش لاتکس صنعتی مقاوم در برابر مواد شیمیایی بپوشید، مشروط بر اینکه آسترها خارج از دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی قرار نگیرند.

این آسترها می توانند راحتی و سهولت پوشیدن و درآوردن دستکش را بهبود بخشند.

هرگز از این آسترها مجددا استفاده نکنید تا از قرار گرفتن در معرض آفت کش هایی که ممکن است توسط مواد پنبه ای جذب شده اند جلوگیری کنید.

در صورت تماس مستقیم با آفت کش، آسترها را فورا خارج کرده و دور بیندازید. علاوه بر این، باید از دستکش هایی با آسترهای یکپارچه خودداری کنید، آسترهایی که نمی توانند از دستکش جدا شوند.

استاندارد حفاظت از کارگران (WPS) استفاده از دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی با مواد پوششی جاذب غیرقابل جداسازی را ممنوع می کند.

این مواد آفت کش ها را جذب می کنند، تمیز کردن آنها دشوار است و احتمال قرار گرفتن در معرض آفت کش ها را افزایش می دهند.

تولید کنندگان دستکش نام مواد دستکش را روی بسته بندی می گذارند، اما گاهی اوقات نه روی خود دستکش. برای جلوگیری از سردرگمی، مواد دستکش را در قسمت داخلی کاف دستکش با یک نشانگر دائمی بنویسید.

قبل از دست زدن به آفت کش، برچسب آفت کش را بخوانید تا مطمئن شوید که از نوع صحیح دستکش استفاده می کنید.

قبل از هر بار استفاده، دستکش را از نظر شکنندگی، سایش یا نشتی بررسی کنید. یک تمرین خوب این است که دستکش ها را با آب پر کنید و به دنبال سوراخ یا پارگی باشید یا دستکش را بپوشید و دستان خود را در یک سطل یا سینک آب تمیز قرار دهید.

اگر دستکش معیوب است یا سایش قابل توجهی دارد مطابق برچسب آفت کش دور بیندازید و با یک دستکش جدید جایگزین کنید.

در بیشتر موارد، توصیه می‌کنیم که آستین‌هایی را در بالای دستکش‌ها بپوشانید تا آفت‌کش‌ها از روی آستین‌ها و داخل دستکش‌ها نریزند.