پوشیدن پوشاک زنانه در جزایر قناری موجب از بین رفتن گونه های گیاهی در این جزیره شد

بسیاری از شرکت ها کد پوشاک زنانه خاصی دارند که همه کارمندان باید آن را رعایت کنند. در برخی از بخش ها، کت و شلوار و پوشاک زنانه اجباری است، در بخش های دیگر همه چیز کمی آرام تر است.

اینکه آیا یک کد پوشاک زنانه وجود دارد و چقدر دقیق تنظیم می شود بستگی به تأثیر ظاهر کارمندان بر موفقیت شرکت دارد، مثلاً به دلیل تماس مستقیم با مشتری.

در اصل، رئیس می تواند در تابستان کمی پوشاک زنانه پوشیدن را آرام کند، اما مجبور نیست این کار را انجام دهد.پوشاک زنانه اداری چقدر می تواند تابستانی باشد؟

یک پوشاک زنانه به خودی خود یک مد ایده آل برای دفتر نیست -حتی دمای بالا نیز این موضوع را تغییر نمی دهد. اساساً دامن تا زمانی که حداقل به اندازه یک دست زیر زانو باشد مشکلی ندارد.

هر چیزی بالاتر از آن به وضوح خیلی کوتاه است. همچنین دقت کنید که تاپ شما خیلی شفاف نباشد و یقه خیلی پایین نباشد. بدون شکم نیز ممنوع است. برای مردان، شلوارک در دفتر تابو است. شلوار چینی یا جین با پیراهن و ژاکت بسیار محبوب تر است.

نشان دادن بیش از حد پوست در مطب در پاها نیز مورد استقبال قرار نمی گیرد. بنابراین برخی صندل ها و دمپایی ها جایی در کار ندارند. در عوض، زنان باید صندل رومی، قاطر، پمپ یا بالرین با کیفیت بالا بپوشند. برای مردان با کفش چرمی بسته – از جمله جوراب – باقی می ماند. با وجود شلوارهای بلند، پاهای برهنه در کفش ها نمایان است و نامناسب به نظر می رسد. تنها استثناء موکاسین ها هستند که در صورت گشادتر بودن پوشاک زنانه پوشیدن می توان آنها را پوشید.

علی‌رغم این ممنوعیت‌ها، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در دفتر کار زمانی که دما بالاست بپوشید. اگر پوشاک زنانه باید بلند باشد، حداقل می توانید به جنس آن توجه کنید و پوشاک زنانه مناسب تابستان را انتخاب کنید. پوشاک زنانه های طبیعی مانند کتان، پنبه و ابریشم بسیار خوب هستند. آنها همچنین تضمین می کنند که در پیراهن و بلوز به راحتی عرق نمی کنید.