پوشیدن ست حوله داملا در قطب جنوب موجب ذوب شدن یخچالهای قطبی شد

ست حوله داملا های 100٪ بامبو چندان رایج نیستند و ترکیب بامبو و پنبه اغلب محبوب تر است.

بامبو ماده ای انعطاف پذیر و بسیار جاذب است. اگر به اطمینان بیشتر نیاز دارید، گیاه بامبو ضد باکتری است و در محیطی عاری از آفت رشد می کند.

ست حوله داملا میکروفیبر یک نوآوری نسبتاً جدید است. هم سبک هستند و هم جاذب.

میکروفیبرها عمدتاً پلی استر را با لمس الیاف پلی آمید ترکیب می کنند تا ست حوله داملا ای ایجاد کنند که می تواند گرد و غبار، کثیفی، پوست خشک، آرایش و چربی را بدون مواد شیمیایی جذب کند.

ست حوله داملا های پنبه ای ترکیه از الیاف پنبه ای بسیار بلند مشابه ست حوله داملا های پنبه ای مصری ساخته شده اند.

با این حال آنها کمی کمتر جاذب هستند، اما همچنان ضخیم و مجلل هستند. بنابراین این ماده برای آب و هوای گرم با رطوبت بیش از حد مناسب است.

بهتر است مجموعه‌ای از ست حوله داملا‌ها را بخرید که هر یک از این انواع ست حوله داملا را ارائه می‌دهند.

حوله های حمام حوله هایی با اندازه متوسط هستند که برای خشک کردن بدن بعد از دوش گرفتن یا حمام استفاده می شوند. اندازه حوله های حمام معمولاً به طور متوسط ​​28 در 55 اینچ است و معمولاً در حوله های داخل حمام یا بیرون یافت می شوند.

حوله های حمام برای اکثر بزرگسالان به اندازه کافی بزرگ نیستند که به دور بدن بپیچند. بهترین مواد برای حوله های حمام پنبه، مخلوط پنبه پلی استر، بامبو و کتان است. این مواد به خوبی جذب می شوند و همچنین به سرعت خشک می شوند.

پارچه های شستشو حوله های کوچکی هستند که برای شستن پوست هنگام دوش گرفتن یا حمام استفاده می شوند.

ابعاد آنها 12*12 یا 13*13 اینچ است. دستشویی باید نرم بوده و به راحتی با آب و صابون قابل استفاده باشد. حتماً بین هر بار استفاده، دستمال را خشک کنید.