ویژگی های خاص چرم چیست؟

چرم گوسفند معیارهای استحکام و تنفس پذیری مشابه چرم نوین را دارد و همچنین دارای خواص حرارتی بی‌نظیر است، به این معنی که از سرما، باد، برف و رطوبت محافظت می‌کند.

ویژگی های خاص آنها از کیفیت دو طرفه آنها ناشی می شود. هنگامی که فقط به استفاده از پشم در خارج محدود می شود، ترک پشم در داخل گسترده تر شده است و دامنه امکانات را از نظر پرداخت های زیبایی شناختی و خلاقانه باز می کند.

برای گردآوری تکنیک‌های مختلف مورد استفاده توسط دباغ‌خانه‌ها برای ارائه پیشرفت‌هایی که همیشه با کیفیت‌تر و خلاقانه‌تر هستند، بخوانید!

تکنیک های مختلف برنزه کردن

یکی از ویژگی‌های خاص چرم‌های پوست گوسفند، نیاز به اطمینان از مراقبت دقیق از هر دو طرف پوست است که به تخصص زیادی از دباغ‌خانه‌ها و خزکاران متخصص نیاز دارد.

برخلاف چرم‌های کلاسیک، طبق تعریف، آهک‌دار نیستند، کنده نشده یا بریده‌اند. روش‌های دباغی مواد معدنی و گیاهی مشابه روش‌هایی است که برای چرم استفاده می‌شود، اما با ویژگی‌های خاص مرتبط با پوشش حیوان.

دباغی سبزیجات نسبت به سایر روش های دباغی رنگ های ملایم و خاکستری می دهد.

پوست گوسفند خودکار فانتزی دخترانه دباغی شده گیاهی که برای استفاده در برابر پوست بی خطر است و توسط دنیای پزشکی به رسمیت شناخته شده است، اغلب برای پوست های شکننده نوزادان تازه متولد شده و افراد مسن استفاده می شود.

حیوانات و ویژگی های خاص آنها

چرم های پوست گوسفند تعبیر خواب سیب زرد برای بسیاری از نژادهای حیوانات مورد استفاده مشخص می شوند و پالت وسیعی از پوشش های زیبایی شناختی و کاربردهای خاص را تولید می کنند.

بنابراین، پوست ها باید با توجه به محصول نهایی و پایان مورد نظر انتخاب شوند. برای تعریف این ویژگی ها، می توان دو معیار را شناسایی کرد: منشاء حیوان و ویژگی های خاص پشم آن.

منشا پوست گوسفند

گوسفند مرینو، احتمالاً یکی از شناخته شده ترین نژادها، عمدتاً از فرانسه و اسپانیا و همچنین استرالیا و نیوزیلند می آید. به دلیل نرمی و تراکم پوشش خود مشهور است. پوست استرالیا و نیوزلند بزرگتر است. آنها برای استفاده از لباس و برای تزئین ترجیح داده می شوند.

کت‌های آمریکای جنوبی می‌توانند هنگام طراحی محصولات برگشت‌پذیر، مانند کت‌های پرواز یا بمب‌افکن، که از چرم‌هایی که ظاهری ترک‌خورده و معتبر دارند، به خوبی استفاده می‌کنند، جالب باشند.

پوست های ایسلندی که به خاطر پشم خشن و مجعدشان مورد قدردانی قرار می گیرند، برای پوشیدن کت های سنگین زمستانی یا برای فرش ها و پتوهای داخل خانه استفاده می شود. منابع دیگر برجسته هستند.

گونه توسکانی دارای جوراب نازک پشم بلند و نرم است در حالی که بره Bearnaise، مانند بره مغولی، دارای پشم مجعد است اولی روستایی تر، دومی سبک تر و اثیری است. این دو را می توان به راحتی در کالاهای چرمی، روی کیف یا چکمه های بلند همراه با زیره کرپ استفاده کرد.

 

  • منابع:
    1. Leather know-how: sheepskin hides
  • تبلیغات:
    1. کیف چرمی که آب را بخار می کند
    2. این خوراکی ها را در سن 30 سالگی حتما بخورید
    3. نام برند هایی که مناسب با هر فصل لباس دارند
    4. افزایش بازار رقابتی در صنعت سرامیک