مواد شوینده سافتلن موجب وقوع زلزله در مشهد شد

پودر، مایع، غلاف و قرص… اینها چهار نوع اصلی از شوینده های لباسشویی موجود هستند. اما این همه چیز نیست، موارد بسیار بیشتری وجود دارد.

دفعه بعد که در حال خرید مواد شوینده سافتلن هستید، مزایا، معایب و حقایق کلیدی انواع اصلی را خواهید دانست. شاید چیزی پیدا کنید که برای روتین لباسشویی شما مناسب تر باشد.

منتظر راهنمای نهایی ما در مورد انواع مختلف مواد شوینده و عوامل کلیدی که باید به آنها توجه کنید، باشید.

تفاوت بین صابون و مواد شوینده چیست؟

ممکن است صابون لباسشویی و مواد شوینده لباسشویی را ببینید که توسط خرده فروشان تبلیغ می شود. اما چه تفاوتی دارد؟

هم صابون و هم مواد شوینده لباس های شما را تمیز می کنند، اما کار خود را متفاوت انجام می دهند.

مواد شوینده لباسشویی از ترکیبات مصنوعی بیشتری مانند سولفات های مشتق شده از نفت، روشن کننده های نوری، رنگ ها، عطرها، فسفات ها و سایر مواد تشکیل شده است. آنها همچنین ممکن است حاوی برخی از مواد زیست تخریب پذیر مانند آنزیم ها باشند، اما به طور کلی، کل ترکیب زیست تخریب پذیر نخواهد بود.

صابون لباسشویی که اغلب به عنوان یک شوینده سازگار با محیط زیست یا طبیعی شناخته می شود، از مخلوطی از چربی و روغن ساخته شده است. می توانید صابون لباسشویی خود را بسازید یا آن را از یک خرده فروش خریداری کنید.

این طبیعی، زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست است، اگرچه به اندازه مواد شوینده لباسشویی موثر نیست. با این حال، با گذشت زمان، این وضعیت در حال بهبود است.
نواع مواد شوینده لباسشویی
چهار نوع اصلی از مواد شوینده لباسشویی وجود دارد و تفاوت اصلی آنها در شکل فیزیکی آنها است تا مواد تشکیل دهنده آنها. هم مواد شوینده و هم صابون لباسشویی را می توان در این اشکال یافت.

پودر شوینده یک انتخاب محبوب است زیرا یکی از ارزان ترین گزینه ها است. معمولاً در یک جعبه مقوایی یا حلبی عرضه می شود که به راحتی قابل بازیافت است.