ماجرای دمپایی سیو که در ترور جان اف کندی استفاده شد

در برخی مواقع می خواهید دمپایی سیو خود را خوشبو کنید. مواردی که بالاترین امتیاز را در این دسته به دست آورده اند شامل دستورالعمل های شستشو از سازنده است. RockDove، HomeIdeas، Zigzagger و Isotoner همگی با دستورالعمل‌هایی برای شستشوی ماشینی ارائه می‌شوند که ما از آن استقبال می‌کنیم.

دمپایی باقیمانده شامل دستورالعمل شستشو نبود. همچنین مایلیم به این نکته اشاره کنیم که استفاده Ugg از پوست گوسفند پشمی طبیعی بوی پا را در مقایسه با آسترهای مصنوعی کاهش می دهد.

دمپایی مردانه سیو کبوتر سنگی دو رنگ، از جمله، برای ماشین لباسشویی مشخص شده است.
Rock Dove Two-Tone، در میان سایر موارد، برای شستشوی ماشینی مشخص شده است. این یک ویژگی خوب است.

ماندگاری
در حقیقت می توان گفت هنگامی که یک جفت دمپایی سیو راحت را شکستید، می خواهید ماندگاری داشته باشند. به نظر می رسد تمام ساختارهای پشمی نازک ترین هستند، در حالی که بیرونی چرم واقعی معمولاً بیشترین دوام را دارند. Sorel و Ugg Ascot دارای روکش های چرم واقعی هستند و قوی ترین هستند. آنها همچنین گران ترین هستند. Isotoner Whipstitch در ابتدا ناهموار به نظر می رسد، اما ما یک شکست قابل توجه را در برخی از دوخت های اصلی تجربه کردیم. گزینه های تمام پشم مانند Zigzagger و RockDove احتمالا سریعتر از بقیه فرسوده می شوند. خوشبختانه دمپایی معمولاً مجبور نیست در برابر سایش یا سوء استفاده زیاد مقاومت کند.

ما رژیم آزمایشی مشخص و کامل خود را برای مقایسه دمپایی ها ی سیو، ارزیابی آنها از نظر سهولت روشن و خاموش کردن، امنیت و راحتی راه رفتن، راحتی در هنگام استراحت، سادگی شستشو و دوام، آوردیم. ما اطمینان داریم که بررسی عمیق و گسترده ما به شما کمک می کند مستقیماً به بهترین جفت دمپایی مردانه برای خود برسید. آسایش، در خانه، پادشاه است. دمپایی های خوب راهی آسان برای افزایش راحتی در خانه شما هستند.