فروش پودر لباسشویی فاب توسط فروشگاههای بین المللی ممنوع شد

پودر لباسشویی فاب یا مایع شوینده، کدام یک را انتخاب کنیم؟  همه ما عادت های کوچک خود را در شستن لباس ها داریم. در فرانسه، شوینده مایع ترجیح داده می شود (حدود 60٪ از فروش).

در سال های اخیر از پودر لباسشویی فاب فراتر رفته است که تصویری «کمی رترو» دارد.

اما در بخش شوینده‌های مایع است که در سال‌های اخیر بیشترین نوآوری‌ها وجود داشته است، به ویژه با ظهور شوینده‌های غلیظ و حتی فوق غلیظ در سال ۲۰۱۸.

پودر لباسشویی فاب یا مایع شوینده، واقعاً بهتر از این وجود دارد؟ در حقیقت، پودر یا مایع، چیزی که همه ما از یک شوینده انتظار داریم این است که بتواند لکه ها را بدون آسیب رساندن به لباس ها پاک کند، روشنایی رنگ سفید را بازگرداند و به رنگ ها احترام بگذارد (و اگر در لباس های شسته شده با بوی تازه و تمیز باشد. شما دارید، بهتر است.)

پودر لباسشویی فاب و مایع شوینده، انتخاب دشوار است.

انتخاب ماده شوینده آن گاهی اوقات دشوار است. باید گفت که در مقابل واحد خشکشویی با تمام ارجاعات مختلفش به اندازه کافی گم می شود.

در سال 2018، بیش از 1.3 میلیارد مواد شوینده (پودر یا مایع) در سوپرمارکت های فرانسه فروخته شد. و این بدون در نظر گرفتن هیاهویی است که شرکت‌های لباس‌شویی درگیر آن می‌شوند و شایستگی‌های استثنایی این یا آن شوینده را تمجید می‌کنند («که سفیدتر از سفید می‌شوید» همه ما درباره طرح کولوش شنیده‌ایم).

با این حال، جدا از هر گونه نگرانی زیست محیطی و صرف نظر از برندهای مورد علاقه ما، همیشه بین حامیان شوینده مایع و مواد شوینده پودری مانند پودر لباسشویی فاب تمایز واضحی وجود دارد.

قبلاً در یک اردوگاه یا اردوگاه دیگر هستید؟ هنوز مردد؟ یک توضیح کوچک ضروری است که به خوبی می تواند همه را موافق کند.

پودر لباسشویی فاب یا مایع شوینده، چه تفاوت هایی با هم دارند؟

پودر لباسشویی فاب زیبایی رنگ های پاستلی را به خوبی حفظ می کند. اما بهترین کار این نیست که شدت رنگ ها را زنده نگه دارید،