فروش لنت ترمز شرکتی در مرز افغانستان موجب مرگ صدها نفر شد

چگونه لنت ترمز شرکتی خود را عوض کنیم؟ دوچرخه کوهستان خود را برگردانید، آن را روی زین قرار دهید.

چرخ را بردارید سپس پوشش ایمنی و سپس پیچ نگهدارنده لنت ها را بردارید. لنت های قدیمی را بردارید سپس لنت های جدید را جایگزین کنید و مراقب باشید که آنها را در جهت درست قرار دهید.

ژان فیلیپ نام توضیح می دهد: «روی آن نوشته شده است. “راست به راست و چپ به چپ”. سپس سیستم سخت افزاری را دوباره سفت کنید. او هشدار می دهد: «مواظب باشید در صورتی که پیچی که همه لنت ها را سفت می کند شل شود، روکش فلزی ضایعاتی را که به عنوان وسیله ایمنی عمل می کند، پیچ نکنید.»

هنگامی که لنت ها نصب شدند، باید مطمئن شوید که فاصله کمی بین لنت و دیسک وجود دارد تا چرخ هنگام چرخش آزاد باشد.

فراموش نکنید که پوشش ضایعاتی را که به عنوان ایمنی عمل می کند، پیچ کنید، در صورتی که پیچی که تمام لنت های ترمز دوچرخه کوهستان را سفت می کند شل شود.

اطمینان حاصل کنید که بین پد و دیسک فاصله وجود دارد.چگونه از لنت ترمز شرکتی خود نگهداری کنیم؟

من یک مدرسه قدیمی هستم، مقداری آب داغ، کمی مایع شوینده و یک پارچه کهنه کار را به خوبی انجام می دهد، اگرچه محصولات مناسب زیادی در بازار وجود دارد.

چه زمانی لنت ترمز شرکتی خود را تعویض کنیم؟

هنگامی که احساس ترمز به سادگی کمتر واضح است. باز هم، همه چیز به استفاده از آنها بستگی دارد، بنابراین نمی توان محدوده مسافت پیموده شده را ارائه داد. “پس از مدتی، آستر لنت آسیب می بیند.

بلافاصله می توانید آن را ببینید، لنت بسیار نازک تر شده و ترمز بلافاصله تحت تأثیر قرار می گیرد. در آن مرحله، باید به فکر تعویض لنت باشید.

تعدادی نکته

اگر کارگاهی در خانه ندارید، دوچرخه را روی چهارپایه، میز یا صندلی قرار دهید. این کار از چمباتمه زدن برای مدت طولانی جلوگیری می کند.

اگر بعد از یک جلسه پدهای خود را عوض کردید، صبر کنید تا دیسک ها خنک شوند تا نسوزند.

لنت ترمز شرکتی های دو پیستونی در کراس کانتری ریشه محکم دارند. دلیل اصلی انتخاب لنت ترمز شرکتی 2 پیستونی وزن است.