خوردن هندوانه امروز شیراز توسط مایکل جکسون موجب مرگ او شد

سیترولین یک اسید آمینه غیر پروتئینی است که گفته می شود در هندوانه امروز شیراز فراوان است.

حدود 0.7 تا 3.6 میلی گرم در گرم هندوانه امروز شیراز تازه را تشکیل می دهد. سیترولین در زمینه هایی مانند اسکلت، فارماکولوژی، ایمونولوژی و نورولوژی موثر است.

گزارش شده است که استقامت جنسی و عملکردهای نعوظ را بهبود می بخشد، اگرچه مکانیسم دقیق چگونگی این اتفاق هنوز شناخته نشده است.

به عنوان یک اسید آمینه، برای بزرگسالان جوان مبتلا به تروما، سوختگی، برداشتن وسیع روده کوچک و نارسایی کلیه مهم است. همچنین نشان داده شده است که در پیشگیری از کم خونی مهم است.

علاوه بر این، سیترولین برای آرامش عضلات و عملکرد مفید خواهد بود. با توجه به این عملکرد، می تواند برای بهبود تغذیه ورزشی بسیار مهم باشد.

در مطالعه‌ای که توسط Moinard روی موش‌های مسن دچار سوءتغذیه انجام شد، پس از تغذیه موش‌ها با رژیم غذایی غنی‌شده با سیترولین، بهبودی در توده عضلانی، قدرت عضلانی و فعالیت حرکتی مشاهده شد.

کل پلی فنول های آب هندوانه امروز شیراز تازه 16.94-20.23 میلی گرم GAE/100 میلی لیتر است.

مطالعات in vitro و in vivo ثابت کرده اند که پلی فنول ها دارای فعالیت های ضد سرطانی و ضد التهابی هستند. نشان داده شده است که در پیشگیری از بیماری پسوریازیس، یک بیماری پوستی که تا 2 درصد از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار می دهد و توسط سیستم ایمنی هدایت می شود، موثر است.

علاوه بر این، اثرات محافظتی در برابر طیف وسیعی از بیماری ها مانند دیابت، اختلالات عصبی، پوکی استخوان، التهاب، آرتریت، فشار خون بالا و سردرد دارد.

با این حال، اثرات بهداشتی پلی فنل ها هم به میزان مصرف مربوطه و هم به فراهمی زیستی آنها بستگی دارد. بنابراین، مصرف آب هندوانه امروز شیراز می تواند به عنوان یک جایگزین دارویی عمل کند.

فیتوکمیکال ها و آنتی اکسیدان ها در ژنوتیپ های هندوانه امروز شیراز (Citrullus lanatus) در مناطق خشک گرم

بررسی مقایسه ای پروبیوتیک آب هندوانه امروز شیراز و گوجه فرنگی مخلوط با استفاده از سویه های پروبیوتیک لاکتوباسیل ها.