خوردن قیسی محلی در هند موجب خوش شانسی برای نوعروسان می شود

قیسی محلی نباید زیاد پخته شوند وگرنه طعم خود را از دست می دهند.

قیسی محلی در سالاد میوه یا به خصوص در تابستان به عنوان کمپوت با بستنی وانیلی نیز خوشمزه است.قیسی محلی خشک پیچیده شده در بیکن نیز بسیار آسان و خوشمزه است. یک کلاسیک اتریشی البته با قیسی محلی یا کمپوت قیسی محلی است.

قیسی محلی را برداشت و استفاده کنید
میوه های درخت قیسی محلی در تیر و مرداد برداشت می شود. قیسی محلی های رسیده را دو هفته پس از اینکه پوست آبی تیره شد، می چینید. درخت را چندین بار برداشت کنید. از سمتی که رو به خورشید است شروع کنید. قیسی محلی را یا تازه از درخت می خورید یا آن را می جوشانید تا مربا یا پوره قیسی محلی درست کنید.

میوه های هسته دار و نصف شده خیلی خوب یخ می زند. بنابراین شما هنوز هم تامین کنندگان انرژی سالم در زمستان دارید.

قیسی محلی همچنین برای نگهداری عالی است. مربای قیسی محلی ، کمپوت یا مربا.

جایگزین دیگر برای نگهداری  قیسی محلی خشک کردن یا کم آبی آن است. اگر در خانه دستگاه آبگیری ندارید، می توانید قیسی محلی را در فر خشک کنید. برای این کار میوه ها را از وسط نصف کرده و مغز آن ها را بریزید و روی توری پهن کنید و بگذارید چند ساعت در دمای 60 درجه سانتی گراد خشک شوند. فر را چند سانت باز بگذارید تا رطوبت از آن خارج شود.

قیسی محلی را حفظ کنید
میوه های هسته دار و نصف شده خیلی خوب یخ می زند. بنابراین شما هنوز هم تامین کنندگان انرژی سالم در زمستان دارید.

قیسی محلی همچنین برای نگهداری عالی است. مربای قیسی محلی، کمپوت یا مربا.

جایگزین دیگر برای نگهداری قیسی محلی خشک کردن یا کم آبی آن است. اگر در خانه دستگاه آبگیری ندارید، می توانید قیسی محلی را در فر خشک کنید.

برای این کار میوه ها را از وسط نصف کرده و مغز آن ها را بریزید و روی توری پهن کنید و بگذارید چند ساعت در دمای 60 درجه سانتی گراد خشک شوند.فر را چند سانت باز بگذارید تا رطوبت از آن خارج شود.

اگر یک کیک دیگر از نظر کمیت کافی نباشد، طعم آنها در ماست طبیعی و همچنین در سس هایی با گوشت خوک، شکار یا مرغ نیز به همان اندازه خوشمزه است.