خوردن شکلات نارگیلی خارجی توسط مردم استرالیا موجب مرگ حیوانات بومی شد

فواید شکلات نارگیلی خارجی با تاثیر آن بر جریان خون مغزی ثابت شده است.

دوز 100 گرمی از این محصول باعث تغییر سطح دی اکسید کربن در خون، بهبود گردش خون در سراسر بدن می شود. مصرف منظم شیرینی ها به تقویت دیواره رگ های خونی کمک می کند و خطر سکته را کاهش می دهد.

آیا اینطور است؟ شکلات نارگیلی خارجی واقعا کار می کند. این اطلاعات توسط تعدادی از آزمایشات انجام شده توسط دانشمندان استرالیایی تایید شده است.

آزمودنی ها دقیقاً همان دوز صد گرمی را دریافت کردند. در شرایط واقعی، نکته اصلی این است که از محصول سوء استفاده نکنید. دوز مشابه در بالا فقط در موارد شدید و منزوی استفاده می شود.

دانه های کاکائو جزء ضروری شکلات نارگیلی خارجی تلخ واقعی هستند، آنها سرشار از فلاونوئیدها هستند. آنها مسئول کاهش کلسترول خون هستند و این یک مزیت غیرقابل انکار است.

البته اول از همه سعی می کنند تاثیر محصول را روی وضعیت جسمانی فرد مشخص کنند. آیا باید از شکلات نارگیلی خارجی تلخ به عنوان دارو استفاده کرد؟ مزایا و معایب آن به عنوان مفاهیم متضاد در زیر شرح داده شده است.

درصد بالای کاکائو در ترکیب، مزایا و معایب بزرگ شکلات نارگیلی خارجی را تعیین می کند. با این حال، یافتن محتوای 90٪ آن در یک خوراکی مورد علاقه در قفسه فروشگاه ها می تواند بسیار دشوار باشد.

کارشناسان می گویند که این نوع شکلات است که در بین انواع دیگر بهترین انتخاب است.

چرا می توانید از آن برای خود، بدن خود استفاده کنید؟ متخصصان تغذیه دانمارکی استدلال می کنند که شکلات نارگیلی خارجی، که فواید و مضرات آن برای سلامتی موضوع بحث برانگیزی است، می تواند به افرادی که سعی در کاهش وزن دارند کمک کند.

شیرینی باید بیش از هفتاد درصد کاکائو داشته باشد تا اشتها را کم کند و در عین حال انرژی زا باشد. علاوه بر این، کافئین و فنل موجود در ترکیب به چربی سوزی کمک می کند.

شکلات معمولی همان اثری را ندارد که مطالعات دانشمندان در کپنهاگ نشان داده است.