بوقلمون وحشی ایران استرالیا آمریکا

در مورد بوقلمون وحشی ایران استرالیا آمریکا باید بگوییم که این حیوان از جمله ماکیان است و به صورت نر و ماده پرورش می یابد. این حیوان وحشی را می توانید با توجه به رنگ پرهایی که دارد از نظر جنسیت تشخیص دهید. بوقلمون نر وحشی دارای پرهای بادبزنی شکل و برنز تیره است. نوع ماده بوقلمون مورد نظر به رنگ های خاکستری و یا قهوه ای به چشم می خورد.

بوقلمون وحشی ایران استرالیا آمریکا

قیمت بوقلمون وحشی

قیمت بوقلمون وحشی در رابطه با قیمت بوقلمون وحشی لازم می دانیم که موارد مهم زیر را به اطلاع شما عزیزان برسانیم:

  • باید بدانید هر چقدر که این نوع پرنده پروارتر و بزرگتر باشد از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشد.
  • بوقلمون نر و ماده از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.
  • زمانی که سرعت پرواز این پرنده ها بالاتر باشد نرخ این حیوان های وحشی هم به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

نرخ مربوط به این حیوان در شرکت پرورش دهنده بر اساس موارد فوق تعیین می شود.
افراد متخصصی در مرکز تولید کننده کار می کنند که بوقلمون مورد نظر را به خوبی نرخ گذاری می نمایند و با این روند قیمتی متناسب از این پرنده بی نظیر و وحشی را به مردم اعلام می دارند.

البته لازم به ذکر است که این متخصص ها بر حسب بودجه های مناسب مردم روند قیمت گذاری را به پیش می برند تا از این طریق بتوانند موجب جلب رضایت افراد خریدار نسبت به نرخ مربوط به این دسته از حیوان ها گردند.

بوقلمون وحشی استرالیا

بوقلمون وحشی استرالیا بوقلمون وحشی استرالیا در قسمت شرقی این قاره رشد پیدا می نماید و کیفیتی بی نظیر دارد.
این نوع بوقلمون با توجه به نژادی که دارا است بدنی بزرگ و جثه ای عظیم دارد.
سر بوقلمون استرالیایی قرمز رنگ می باشد و به همین صورت هم به راحتی از بین سایر بوقلمون های موجود در سراسر دنیا به راحتی قابل تشخیص است.

پرهای این گونه پرنده به رنگ سیاه دیده می شوند و اگر شما قصد دارید که بهترین نوع بوقلمون که در سراسر دنیا پرورش می یابد را مورد شناسایی قرار دهید نباید از این نمونه استرالیایی غافل گردید.
اکنون که در مورد این پرنده اطلاعات خوبی را به دست آوردید اگر خواهان این نوع بوقلمون هستید به آسانی و با توجه به مشخصه هایی که در نظر دارید به خوبی می توانید این حیوان را تشخیص دهید.
در نهایت به خرید این پرنده اقدام نمایید.

این نوع حیوان هم مانند سایر نژادهای بوقلمون دارای انواع مختلف نر و همینطور ماده می باشد که شما می توانید این نمونه ها را با توجه به خواست خود خریداری کنید.
تمام بوقلمون هایی که در استرالیا و با توجه به نژاد این پرنده تولید و پرورش می یابند نمونه های بی رقیبی هستند که خواهان زیادی در کل جهان و از جمله کشور ما دارا می باشند.
به همین جهت شرکت پخش کننده می کوشد که بی نظیر ترین و با کیفیت ترین گونه های استرالیایی این پرنده را در دسترس افراد خریدار در تمام نقاط دنیا قرار دهد.

بوقلمون وحشی آزاد

بوقلمون وحشی آزاد اگر بخواهیم در مورد بوقلمون وحشی آزاد صحبت نماییم باید موارد زیر را در این باره به شما ارائه نماییم:

  • در مورد تغذیه این پرنده باید بگوییم که ذرت، دانه های گیاهان مختلف، خزنده هایی مانند مارمولک از قبیل مواد خوراکی تلقی می شوند که این حیوان برای تغذیه در نظر می گیرد.
  • بوقلمون های وحشی هم در ابتدای روز و هم در انتهای روز غذا می خوردند.
  • نمونه های آزاد بوقلمون مورد نظر پرنده هایی هستند که در نواحی مختلفی از دنیا رشد می یابند که گونه هایی از این حیوانات هم در کشور ما تولید می گردند.

اگر در پی خریداری گونه های آزاد این حیوان وحشی هستید می توانید با مرکز پرورش دهنده و تولید کننده ارتباط برقرار نمایید و این نمونه های وحشی را به طریق مستقیم سفارش دهید.
در این صورت است که می توانید بی واسطه به خرید این حیوان ها اقدام نمایید و البته که قبل از خرید اطلاعات دقیقی از این پرنده ها در اختیار شما قرار داده می شود.

مشاورهایی که این حیوانات را به شما عرضه می دارند درباره پرنده های مورد نظر موارد اطلاعاتی خوبی را به شما ارائه می دهند تا بر اساس این نکته های مهم بتوانید بوقلمون مورد نیاز خود را برای خرید انتخاب نمایید.
باید بدانید که تمام انواع بوقلمون آزاد که به صورت وحشی پرورش داده می شوند میوه های بسیار ریز مانند دانه های انگور را نیز تغذیه می کنند.
اگر خریدار این حیوان هستید باید به رشد دقیق این پرنده وحشی توجه زیادی را روا دارید.

بوقلمون وحشی نر

بوقلمون وحشی نر همانطور که در سایر بخش ها هم ذکر نمودیم بوقلمون با جنسیت های مختلف در بازار به فروش می رود. اگر خواهان نوع بوقلمون وحشی نر هستید می توانید از طریق اینترنت این حیوانه را سفارش دهید. البته که شما می توانید به واسطه اینترنت از راه های دور و نزدیک به خرید پرنده وحشی مورد نظر اقدام نمایید و تعداد زیادی از این نمونه حیوان را تهیه کنید.

شما به طور آنلاین می توانید به سفارش عمده بوقلمون نر بزرگ و پروار شده بپردازید. با این روند مرکز فروش آنلاین همیشه نمونه های مرغوبی از این پرنده بی نظیر و وحشی را به دست شما در شهرهای مختلف می رساند. شما می توانید ابتدا نیازهای خود را بسنجید و در نتیجه به سفارش تعداد مورد احتیاج خود از این نمونه منحصر به فرد بوقلمون نر و وحشی اقدام کنید.

باید در نظر داشته باشید که اصولا حیوان های وحشی نیاز به شیوه خاص تربیتی دارند و در صورتی که این محصولات را تهیه می نمایید لازم است که این امر مهم را هم مورد توجه قرار دهید. زیرا این حیوانات وحشی هستند و ممکن است که به شما و همینطور به اعضای خانواده شما آسیب های جدی وارد نمایند. اگر در صدد پروار کردن حیوانات وحشی مدنظر می باشید باید از مکمل های حیوانی که مخصوص طیور هستند و حاوی مواد معدنی مختلفی می باشند استفاده کنید.

اگر مکمل های با کیفیت را مورد استفاده قرار دهید بدون شک می توانید بوقلمون های عظیمی را پرورش دهید و ناگفته نماند که در این عملکرد باید به نوع و روند واکسیناسیون پرنده های نر وحشی مدنظر هم توجه زیادی داشته باشید.