برخورد کشمش تیزابی تاکستان با کامیون موجب واژگون شدن آن شد

کشمش تیزابی تاکستان سرشار از مواد مغذی گیاهی پلی فنلی مانند ویتامین A، A-کاروتنوئید و بتاکاروتن است که به تقویت بینایی شما کمک می کند.

این مواد مغذی با کاهش اثر رادیکال های آزاد که بینایی را ضعیف می کند و باعث تحلیل عضلانی و همچنین آب مروارید می شود، به محافظت از چشمان شما کمک می کند.

کشمش فشار خون را تنظیم می کندفشار خون به دلیل مصرف بیش از حد نمک در بدن ایجاد می شود.کشمش غذای کم سدیم است که حاوی مقدار مناسبی پتاسیم است که به متعادل کردن سدیم در بدن و آرامش رگ‌های خونی کمک می‌کند.

کشمش سرشار از کلسیم است که برای استحکام استخوان ها لازم است.

یکی دیگر از مواد مغذی اصلی که برای تشکیل استخوان قوی لازم است بور است و کشمش منابع غنی آن است.

بنابراین، طبق مطالعات تحقیقاتی متعدد، خوردن کشمش، به ویژه کشمش خیس شده، به جذب بهتر مواد مغذی و بهبود تراکم استخوان کمک می کند.

کشمش کالری کمی دارد و به طور طبیعی شیرین است. آنها برای مهار هوس شیرینی شما بدون بارگذاری کالری اضافی عالی هستند.

آنها همچنین سرشار از فیبر هستند و تنها با یک وعده کوچک به بدن برای مدت طولانی احساس سیری می کنند. همچنین، آنها به کنترل سطح قند خون و غلبه بر هوس ها کمک می کنند، در نتیجه از اهداف کاهش وزن شما نیز حمایت می کنند.

این «قطرات طلایی» کوچک سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی مانند کلسیم، آهن و ویتامین C هستند که سیستم ایمنی را تقویت کرده و به مبارزه با عفونت‌ها کمک می‌کنند.

کشمش نقش بی اهمیتی در پیشگیری از کم خونی دارد.

آهن ضروری ترین عنصر مورد نیاز برای تشکیل گلبول های قرمز خون است و کشمش سرشار از آهن، مس و ویتامین هایی است که برای ساخت گلبول های قرمز و حمل اکسیژن در سراسر بدن ضروری هستند.