برخورد لنت ترمز 206 با قاچاقچیان طلا موجب دستگیری آنها شد

تعویض لنت ترمز 206 به سطح خوبی از دانش مکانیکی نیاز دارد این کار مانند چک کردن فشار تایر یا بالا بردن سطح روغن نیست.

این کاری است که باید توسط فردی با صلاحیت و اعتماد به نفس انجام شود – به یاد داشته باشید که لنت ترمز بخش مهمی است که در صورت نصب نادرست می تواند منجر به خرابی ترمز و عواقب شدید شود.

راهنمای گام به گام
باید لنت ترمز را در مجموعه ها عوض کنید، به عنوان مثال چرخ های جلو با هم و چرخ های عقب با هم. برای تعویض لنت ترمز مراحل زیر را دنبال کنید:

چرخ خود را بردارید  از جک برای بلند کردن ایمن ماشین خود روی سطحی هموار استفاده کنید، ممکن است بخواهید از پایه های محور برای ایمنی بیشتر استفاده کنید.

پیچ پین راهنما را بردارید  از یک آچار برای نگه داشتن پین راهنما استفاده کنید و پیچ را باز کرده و بردارید
لنت‌های ترمز را بردارید قبل از برداشتن گیره‌ها، لنت‌های ترمز و براکت‌های نصب آن‌ها را بگیرید.
دیسک ترمز را بازرسی کنید مطمئن شوید که دیسک ترمز را نیز برای آسیب دیدگی بررسی کنید
گیره را سفت کنید  با برداشتن قسمت بالایی از مخزن روغن ترمز، اجازه دهید فشار در سیستم خارج شود  در حالی که گیره را سفت می کنید مراقب سرریز شدن مایع باشید.
روان کننده را بمالید  گریس مسی را به لبه ها و پشت لنت های ترمز جدید اضافه کنید و در عین حال از تماس با لنت های اصطکاکی خودداری کنید.
لنت‌های ترمز را ببندید  لنت‌های جدید را در پایه نصب قرار دهید، زمانی که کالیپرها در جای خود قرار گرفتند باید روی لنت‌های جدید و ضخیم‌تر بلغزند. سپس کولیس را دوباره نصب و محکم کنید
آنها را آزمایش کنید  هنگامی که لنت های جدید را نصب کردید، چند بار روی پدال ترمز فشار دهید تا بررسی کنید که آنها با دیسک تماس دارند یا خیر. ممکن است لازم باشد روغن ترمز خود را نیز پر کنید.