برای اولین بار از سوسی و کالباس کالیس برای درمان کچلی مردان استفاده شد

سوسیس کالباس کالیس را تا زمانی که تاریخ انقضا آن تمام نشده است می توان در فریزر گذاشت.

محصولات نیمه تمام تاریخ مصرف گذشته، زمانی که ذوب می شوند، نه تنها طعم خود را از دست می دهند، بلکه ظاهر خود را نیز از دست می دهند، زیرا چسبناک می شوند.

قبل از انجماد، محصولات را باید از یکدیگر جدا کرده و در کیسه های پلاستیکی به اندازه ای قرار دهید که برای یک بار کافی باشد.

سوسیس های تکه شده را می توان برای استفاده در محصولات پخته شده، املت یا مخلوط منجمد کرد.

برای جلوگیری از اثرات منفی سوسیس های خریداری شده بر روی ارگانیسم، می توانید محصول را در منزل تهیه کنید.

به عنوان مثال، حدود دوجین سوسیس را می توان از فیله سینه مرغ، فرآوری شده به گوشت چرخ کرده، با اضافه کردن یک تخم مرغ، کره، شیر، پیاز، سیر، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده برای طعم دادن درست کرد.

دو قاشق غذاخوری از مخلوط پیچیده شده در فیلم چسبناک به شکل سوسیس بسیار سالم تر از آنهایی است که در محل فروش خریداری شده اند.

با این حال، شما باید آن را کمی بیشتر بپزید: حدود 15 دقیقه. به جای سینه، می توانید از گوشت بوقلمون، فیله گوشت گاو، گوشت خوک، حداقل دو بار از چرخ گوشت استفاده کنید.

گوشت چرخ کرده را می توان با هویج، بلغور یا چغندر ریز رنده شده تکمیل کرد. برای پوشش طبیعی، می توانید از روده خوک استفاده کنید.

سوسیس در رب یک نوع شیرینی بسیار محبوب است. خمیر می تواند بر پایه مایه خمیر یا خمیر پفکی باشد.

بسته بندی خلاء اجازه می دهد تا برش های سرد تا 20 روز حفظ شود. اما در صورت باز شدن بسته بندی، محصولات فقط برای سه روز مناسب مصرف هستند.

اگر تاریخ انقضا مشخص نشده باشد، نباید محصولات نیمه تمام را خریداری کنید.