با خوردن خیارشور سحر بیماری اوتیسم فرزندتان را درمان کنید

یک خیارشور سحر استاندارد حاوی 1 تا 35 کالری و حداکثر نیمی از سدیم مصرفی روزانه شماست.

محافظت آنتی اکسیدانی
آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند. رادیکال های آزاد مواد شیمیایی ناپایداری هستند که به طور طبیعی در بدن تشکیل می شوند و می توانند منجر به آسیب سلولی و مشکلاتی مانند بیماری قلبی و سرطان شوند.

در حالی که پختن هر غذایی ممکن است برخی از مواد مغذی حساس به حرارت را تجزیه کند، نگهداری سبزیجات از طریق خیارشور سحر باعث حفظ قدرت آنتی اکسیدانی آنها می شود.

مبارزه با سرطان طحال
اخیراً خیارشور سحر ژاپنی به دلیل فواید سلامتی و توانایی آنها در مبارزه با انواع خاصی از سرطان مورد اشاره قرار گرفته است.

مطالعه ای در سال 2014 نشان داد که پروبیوتیک های موجود در خیارشور سحر سنتی ژاپنی برای مبارزه با سلول های سرطانی طحال در موش ها یافت شد. این یافته می تواند به درمان های جدید سرطان طحال انسان در آینده منجر شود.

خیارشور های سحر  بیشتر از افزودن یک لقمه ترد و تند به ساندویچ یا برگر مورد علاقه شما انجام می دهند. خیارشور همچنین مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی در آب نمک سرکه خود دارد.

خیار بومی هند است، جایی که از قبل از تاریخ مکتوب در آنجا خورده می شده است. کریستف کلمب در قرن پانزدهم خیار را به قاره آمریکا آورد. مردم از حدود 4000 سال پیش شروع به خیارشور سحر کردن آنها به عنوان راهی برای حفظ آنها و افزایش عمر مفید آنها برای حمل و نقل کردند.

امروز می توانید خودتان خیار شور کنید. خواربارفروشان انواع زیادی از جمله خیارشور سحر شوید کامل، خیارشور سحر شیرین خلال شده و نیزه ترش می فروشند.

مشخصات تغذیه ای
مانند بیشتر سبزیجات، خیارشورهای سحر هم تقریباً آب هستند و چربی یا پروتئین بسیار کمی دارند. آنها همچنین دارای غلظت بالایی از ویتامین ها هستند زیرا آب نمک شور آب را ازخیارشورهای سحر خارج می کند.ارزش غذایی آنها بسته به نوع آنها متفاوت است