اولین میز هایی که به طور رسمی به عنوان میز عسلی یا میز قهوه نامیده شد در اروپا بوده

در اروپا، به نظر می رسد میز عسلی فلزی اولین میزهایی که به طور خاص به نام میزهای قهوه طراحی شده اند، در اواخر دوران ویکتوریا در بریتانیا ساخته شده باشند.

نیمکت و میز قهوه در اتاق هتل

طبق فهرستی که در مبلمان ویکتوریایی توسط R. W. Symonds & B. B. Whineray و همچنین در The Country Life Book of English Furniture نوشته Edward T. Joy آمده است، میزی که توسط E. W.

گادوین در سال 1868 طراحی شده و در تعداد زیادی توسط ویلیام وات و کالیسون و لاک ساخته شده است. ، میز قهوه خوری است. اگر این درست باشد ممکن است یکی از اولین ها باشد که در اروپا ساخته شده است.

با این حال، منابع دیگر مربای هویج ژله ای آن را فقط به عنوان “جدول” فهرست می کنند، بنابراین نمی توان آن را به طور قطعی بیان کرد. این میز دور از اینکه یک میز کم باشد، حدود بیست و هفت اینچ ارتفاع داشت.

بعداً میزهای قهوه محصولات کشاورزی خراسان رضوی به عنوان میزهای کم ارتفاع طراحی شدند و این ایده ممکن است از امپراتوری عثمانی بر اساس میزهایی که در باغ های چای استفاده می شد، آمده باشد.

با این حال، از آنجایی که سبک انگلیسی ژاپنی در بریتانیا در طول دهه‌های 1870 و 1880 رایج بود و میزهای کم ارتفاع در ژاپن رایج بود، به نظر می‌رسد که این یک منبع محتمل برای مفهوم میز بلند بلند باشد.

از اواخر قرن نوزدهم به بعد، بسیاری از میزهای قهوه متعاقباً به دلیل محبوبیت احیاگری به سبک های قبلی ساخته شدند، بنابراین می توان میزهای قهوه سبک لویی شانزدهم یا میزهای قهوه سبک گرجی را پیدا کرد، اما به نظر می رسد هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد.

میز در واقع به عنوان یک میز قهوه قبل از این زمان ساخته شده است. جوزف آرونسون که در سال 1938 نوشت، میز قهوه‌خوری را این‌گونه تعریف می‌کند: «میز کم عرض در حال حاضر قبل از مبل یا کاناپه استفاده می‌شود. هیچ سابقه تاریخی وجود ندارد…» و این نشان می‌دهد که میزهای قهوه‌خوری یک پیشرفت متأخر در تاریخ مبلمان بوده است.

با افزایش در دسترس بودن محصولات شرکت آراد برندینگ دستگاه های تلویزیون از دهه 1950 به بعد، میزهای قهوه واقعاً خود را نشان دادند زیرا به اندازه کافی پایین هستند، حتی با فنجان و لیوان روی آنها، که مانع دید تلویزیون نمی شود.

  • منابع:
    1. Coffee table
  • تبلیغات:
    1. کاربردهای معمولی هیدروژل های پلیمری
    2. روش تکثیر بذر درخت بادام هندی
    3. انواع دمپایی روفرشی خاص که بسیار توصیه شده است
    4. روش تولید تخمه آفتابگردان از ابتدا تا رسیدن به دست مصرف کننده