استفاده از کاشی استخر روباز در ساخت خانه ها در اندونزی موجب بالا رفتن آمار طلاق در این کشور شد

طول عمر یکی از مزیت های اصلی کاشی کاری نسبت به سایر آسترهای استخر است. به عنوان مرجع، عمر سرامیک می تواند تا 50 سال طول بکشد، بر خلاف آستری که معمولاً بعد از حدود ده سال باید تعویض کنید.

کاشی کاری نیز به دلیل مقاومت بی نظیرش بسیار محبوب است. ساخته شده از ماسه سنگ، در برابر مواد شیمیایی مختلف مورد استفاده برای نگهداری استخر و همچنین تغییرات ناگهانی دما و یخبندان زمستانی مقاومت می کند.مزایای کاشی کاری نسبت به سایر آسترهای استخر چیست؟

کاشی استخر روباز در حال حاضر در انواع رنگ ها، الگوها و پرداخت ها موجود است، امکانات زیبایی شناسی بی پایانی را ارائه می دهد. بنابراین می توانید استخر خود را به هزار و یک روش شخصی سازی کنید.

در نهایت، کاشی کاری برای نگهداری آسان است. یک برس، یک جارو و یک اسفنج برای تمیز کردن آن با تاکید ویژه بر روی دیوارها، خط آب استخر و درزهای کاشی کافی است.

برای از بین بردن آثار رسوب آهک از روی کاشی ها، به سادگی از یک برس و سرکه سفید استفاده کنید، اگر سنگ آهک بیش از حد روکش شده باشد، محصولات ضد سنگ آهک به طور خاص برای استفاده در استخرها طراحی شده اند.

پس از هر زمستان گذرانی، یک نظافت عمده استخر را برنامه ریزی کنید و وضعیت مهر و موم ها و کاشی ها را در این مناسبت بررسی کنید.

انواع کاشی های استخر چیست؟
انتخاب از نظر کاشی کاری برای استخر بسیار وسیع است. کلاسیک، کاشی سرامیکی که با مخلوطی از خاک رس و مینا طراحی شده است، کلاسیک ترین ماده ای است که به عنوان پوشش استخر استفاده می شود.

امروزه، با پیشرفت‌های تکنولوژیکی، تولیدکنندگان نسخه‌های ظروف سنگی چینی را ارائه می‌کنند که بسیار مقاوم‌تر هستند، با مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات دما و محصولات شیمیایی.

خمیر یا لعاب‌های شیشه‌ای که این بار در قالب موزاییک در دسترس هستند، به شکل کاشی‌های بسیار کوچک با لبه‌های تیز یا گرد هستند و عموماً روی شبکه‌ای به ابعاد تقریبی 30×30 سانتی‌متر مونتاژ می‌شوند