استفاده از کارتن قند فردوس در ساخت نفتکش های روسی موجب غرق شدن نفتکش ها شد

کیفیت کارتن قند فردوس ساخته شده از این ماده به درجه کاغذ باطله استفاده شده بستگی دارد. سه نوع تست لاینر در آلمان وجود دارد.

الاترین کیفیت کاغذ بازیافتی در کلاس کیفیت T1 استفاده می شود. گریدهای T2 و T3 از مواد خام با کیفیت پایین تری استفاده می کنند.

مانند تمام بسته بندی های کاغذی، کارتن قند فردوس نیز تعادل اکولوژیکی بسیار خوبی دارد. بیش از 60 درصد از تخته های روکش شده تولید شده در اروپا از مواد بازیافتی ساخته شده است. الیاف تازه از مواد خام تجدید پذیر چوب می آیند.

این در ابتدا منجر به چالش‌هایی می‌شود، اما اینها همچنین انگیزه‌ای برای نوآوری مداوم هستند.

زیرا کارتن قند فردوس در صورت تمایل از بیرون می درخشد و با تمام رنگ ها و فناوری های سطحی که صنعت چاپ ارائه می دهد تزئین شده است و بنابراین به سختی امکان حمل و نقل کالا و تصویر را محدود می کند.

با این حال، آثار جوهر چاپ در کارتن قند فردوسی بازیافتی باقی می ماند، به عنوان مواد فرار به هوا می رود و می تواند با کالا تماس بگیرد. صنعت کارتن سازی به طور مداوم در حال مقابله با این پدیده موسوم به مهاجرت با راهکارهای جدید است. در اصل، یک یا چند لایه محافظ در داخل جعبه اعمال می شود. بنابراین خطر آلودگی وجود ندارد.

با این حال، این لایه‌های مانع یا موانع مهاجرت اغلب از موادی ساخته شده‌اند که بازیافت آن‌ها چندان آسان نیست. این مشکل همچنین توسط لایه‌های مانع اخیراً توسعه‌یافته حل شده است که به طور قابل اعتمادی از مهاجرت جلوگیری می‌کند و در عین حال هیچ مشکلی در هنگام پردازش مجدد ایجاد نمی‌کند. این یک بار دیگر دامنه وسیع استفاده از کارتن قند فردوس را گسترش می دهد.

چه نوع کارتن قند فردوس هایی وجود دارد؟

به عنوان یک قاعده، هیچ دو کارتن قند فردوس یکسان نیستند، زیرا معمولاً مطابق با محصول طراحی می شوند.

با این حال، برای دستیابی به ارتباط ساده و روشن بین مشتریان و تولیدکنندگان، کدهای استاندارد مختلفی وجود دارد که انواع بسته بندی را در یک سیستم یکسان و قابل درک بین المللی قرار می دهد.