استفاده از قالب پیتزا تفلون در ترمیم لایه ازون خبرساز شد

اختراع حاضر به طور کلی و به وضوح به دستگاه‌های خمیر‌سازی و به‌ویژه به قالب پیتزا تفلون برای تشکیل تعداد زیادی برآمدگی متحدالمرکز خمیر (یعنی پوسته) روی سطح یک پای پیتزا مربوط می‌شود.
زمینه
پیتزاسازی به یک صنعت موفق تبدیل شده است که به افراد بی‌شماری خدمت می‌کند. پیتزاهای پیتزا معمولاً دارای پیکربندی حلقوی (گرد) هستند، اگرچه پیتزاهای مربعی و مستطیلی شکل نیز شناخته شده هستند و اخیراً در بازار مصرف پذیرفته شده اند. رویه هایی مانند پنیر، گوشت و یا سبزیجات در سطح پای پیتزا در ناحیه ای که با پوسته محدود شده است پخش می شود و پای برای مدت کوتاهی در فر پخته می شود.

بعد از اینکه پیتزای پخته شده از فر خارج شد، پیتزا را به صورت قاچ یا مربعی برش می دهیم.

در حالی که اتوماسیون در صنعت ابزارهای سریع و کارآمدی را برای مخلوط کردن، ورز دادن و پختن خمیر پیتزا در یک پای پیتزای تمام شده به ارمغان آورده است، این اعتقاد متقاضی این است که نوآوری کمی در پیکربندی خود پای پیتزا (علاوه بر موارد ذکر شده در بالا) وجود داشته است.

پیکربندی های محیطی مربع یا مستطیل). در تجربه متقاضی، پای پیتزا شامل یک سطح مرکزی بسیار مسطح با یک پوسته برجسته فقط در اطراف لبه بیرونی محیطی پای است. وقتی پیتزا تکه تکه می شود، تنها بخش کوچکی از پوسته هر تکه پیتزا را همراهی می کند. علاوه بر این، اگر پیتزا را به صورت مربع برش دهید، ممکن است که مربع های داخلی پای هیچ گونه پوسته ای روی آنها نداشته باشد.
متقاضی معتقد است که تقاضای مصرف کننده برای یک پای پیتزا وجود دارد که پوسته آن در مکان هایی به غیر از لبه بیرونی بیرونی پای تشکیل شده است، به طوری که تقریباً هر تکه پیتزا (چه گوه ای یا مربعی شکل) ترجیحاً خواهد بود. چندین بخش از پوسته آن را همراهی می کند. متقاضی معتقد است که چنین پای پیتزایی بافت، طعم و جذابیت زیبایی دارد.
دستگاه‌ها و تکنیک‌های خاصی برای شکل‌دهی خمیر در این هنر شناخته شده‌اند، که برخی از آن‌ها برای پای پیتزا قابل استفاده هستند.