استفاده از صابون زردچوبه اصل دست ساز در ساخت خانه های لهستان موجب مرگ دسته جمعی آنها شد

صابون زردچوبه اصل دست ساز یکی از محصولات پرچمدار است که بدون روش مصرف باز می گردد.

لوازم آرایشی آهسته به شما امکان می دهد به روشی سالم تر و مسئول مصرف کنید. به همین دلیل است که صابون زردچوبه اصل دست ساز برای صنعتگران برای تهیه بهترین صابون زردچوبه اصل دست ساز های سنتی خود خدمات را از سر می گیرند.

شما مطمئناً از صابون زردچوبه اصل دست ساز جامد شنیده اید. با این حال ، در واقع صابون زردچوبه اصل دست ساز مایع به روشی هنری ساخته شده است. این دو نوع برداشت سنتی از مواد طبیعی برای احترام به پوست و محیط استفاده می کنند.

حتی می توانید آن را در خانه با دست تولید کنید. در این مقاله حالت تولید صابون زردچوبه اصل دست ساز را کشف کنید. کارمندان تحریریه دستور العمل آسان را برای کمک به شما در رویکرد زباله خود ارائه می دهند.

صابون زردچوبه اصل دست ساز های هنری با توجه به مواد اصلی آنها متفاوت است.

ابتدا ، صابون زردچوبه اصل دست ساز سازی سدیم برای صابون زردچوبه اصل دست ساز جامد ، سپس صابون زردچوبه اصل دست ساز پتاس برای صابون زردچوبه اصل دست ساز مایع وجود دارد.

در نهایت برای ما یک صابون جامد مغذی و زیست محیطی این است:

یک صابون صابونی شده سرد، با سورگاس، فقط روغن های گیاهی، سودا یا پتاس و احتمالاً اسانس های ارگانیک برای عطر طبیعی.

اما همچنین صابونی بدون چربی حیوانی، بدون روغن نخل (و بدون SLS و SLES )، بدون روغن معدنی، بدون مواد نگهدارنده، و بدون عطر مصنوعی.

بنابراین با دانستن فرآیند ساخت (صابون سازی گرم یا سرد؟) و مواد تشکیل دهنده (روغن های گیاهی، چربی معدنی یا حیوانی؟ عطرهای مصنوعی؟) صابون خود می توانید از سالم، مغذی و زیست محیطی بودن آن مطمئن شوید.

شما چی فکر میکنید ؟ چه صابونی مصرف کردی؟ صابون کم تاثیر زیست محیطی برای شما چیست؟