استفاده از شوینده نئودرم در ساخت پل های عابر پیاده موجب سقوط صدها نفر از بالای این پل ها شد

شوینده نئودرم  500 میلی لیتری پوست را بدون خشک کردن پاک می کند. این محصول مناسب برای پوست های حساس تا چرب است، این محصول شوینده نئودرم ترشح سبوم را محدود می کند و در نتیجه به جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک می کند.

بدون پارابن یا رنگ، این ژل کف کننده ضد حساسیت می تواند به عنوان فوم اصلاح استفاده شود.

این پاک کننده صورت که از روی و سولفات مس تشکیل شده است، ضمن پاکسازی اپیدرم، تعداد عیوب را کاهش می دهد. با فرمولاسیون بدون صابون، تعادل پوست به طور کامل حفظ می شود. فیلم هیدرولیپیدی برای تضمین هیدراتاسیون و PH فیزیولوژیکی حفظ می شود.

شوینده نئودرم 200 میلی لیتری او که برای پوست های مختلط تا چرب طراحی شده است به پاکسازی پوست و مبارزه با سبوم اضافی و لک ها کمک می کند. بافت ژل با طراوت آن در تماس با آب برای پاکسازی ملایم به کف تبدیل می شود.

این پاک کننده با 67% آب حرارتی ترمیم کننده مونت بلان و ترکیبات فعال گیاه بید آلپاین آلپی ضد التهاب و ترکیب شده با مجموعه ای تصفیه کننده با گلیسیرین گیاهی مرطوب کننده، پوست را بدون خشک کردن تمیز می کند.

شوینده نئودرم 473 میلی لیتری بدون آسیب رساندن به سد محافظ پوست، به آرامی چربی اضافی پوست را تمیز و از بین می برد. این شوینده که برای پوست های نرمال تا چرب طراحی شده است، به لطف 3 سرامید ضروری و اسید هیالورونیک که آن را تشکیل می دهند، با متخصصان پوست ساخته شده است، پوست را تمیز می کند.

نیاسینامید (ویتامین B3)، میزان چربی پوست را تنظیم می کند و در عین حال آن را تقویت می کند. این پاک کننده که به عنوان پاک کننده آرایش عالی است، به طور موثر ناخالصی ها، باقی مانده های آرایش و ذرات آلودگی را از بین می برد.