استفاده از دفتر چوبی برای ساخت اسباب بازی موجب مرگ کودکان در ارمنستان شد

برای اطمینان از انتخاب صحیح دفتر چوبی باید چندین عنصر را در نظر بگیرید که در زیر به جزئیات خواهیم پرداخت:

خط کش به سادگی شبکه صفحات را مشخص می کند. این چارچوبی را برای دانش آموز فراهم می کند تا متن های خود را ساختار دهد و مستقیم بنویسد. خط کش ها انواع مختلفی دارند اما برای دفترهای مدرسه دو نوع اصلی وجود دارد:

اینها دفترهای معروف با مربع های بزرگ هستند. معلمان معمولاً این نوع خط کش را می خواهند که برای کپی کردن درس راحت تر است.

ابعاد هر کاشی 0.8×0.8 سانتی متر است و هر 2 میلی متر به چندین خط افقی تقسیم می شود.

قانون Séyès به طور کلی رنگی است که راحتی بصری واقعی را ارائه می دهد و از خستگی چشم جلوگیری می کند.

یک خط عمودی در سمت چپ هر صفحه قرار دارد، این حاشیه ای است که به دانش آموز امکان می دهد حاشیه نویسی یا تاریخ فعلی را اضافه کند.

از سوی دیگر، دفتر چوبی یک اصطلاح بسیار کلی است که در نهایت مجموعه ای از دفتر چوبی ها را که به دلایل مختلف و در قالب های مختلف استفاده می شوند، تعیین می کند. از جمله این لوازم التحریر می توان به موارد زیر اشاره کرد:.

کتاب موسیقی: همانطور که از نامش پیداست برای درس موسیقی در مدرسه یا درس تئوری موسیقی در هنرستان استفاده می شود. ما درس ها یا اشعار آهنگ ها را کپی می کنیم. این ویژگی این است که یک صفحه Séyès و یک صفحه موسیقی متناوب برای کپی کردن نت های موسیقی متناوب می شود.

کتاب طراحی یا کار عملی: به لطف صفحات خالی که می توانید به تخیل و خلاقیت اجازه دهید مداد را هدایت کند، اینها برای طراحی بسیار مفید هستند. ایده آل برای هنرهای تجسمی یا درس های علوم برای ترسیم نمودارها و طرح ها.

کتاب درسی: عمدتاً در ابتدای دبستان برای نوشتن تکالیف درسی که باید انجام شود استفاده می شود. با پیشرفت تحصیلی به تدریج با دفتر چوبی جایگزین می شود.