استفاده از الکتروپمپ در تهیه شیرخشک نوزادان جان هزاران کودک را گرفت

الکتروپمپ حرارتی برخلاف دیگ های برقی، به برق بسیار کمتری نیاز دارند و اغلب می توانند به نرخ بازده 300-400 درصد دست یابند. زیرا مقدار انرژی گرمایی تولید شده به طور قابل توجهی بیشتر از انرژی مصرف شده است.

الکترو پمپ حرارتی مزایای متعددی برای خانه شما دارند. و علاوه بر گرم کردن خانه شما، در طول تابستان، چرخه را می توان معکوس کرد و دستگاه مانند یک تهویه مطبوع عمل می کند.

آژانس بین المللی انرژی در جدیدترین گزارش ویژه خود تاکید می کند که اگر قرار است تا سال 2050 به اهداف خالص صفر برسد، هیچ دیگ بخار گاز جدیدی نباید پس از سال 2025 فروخته شود.

با انتظار 19 میلیون نصب پمپ حرارتی در خانه های جدید تا سال 2050، نقش آنها کاهش انتشار کربن در بریتانیا در سطح داخلی و ملی به شدت افزایش یافته است.

بر اساس برآوردهای انجمن پمپ حرارتی اروپا، در سال 2021، 43000 عدد پمپ حرارتی در بریتانیا به فروش رسیده است که نسبت به سال قبل حدود 6100 واحد افزایش داشته است.

در سال 2022، انتظار می رود که نصب ها فقط افزایش یابد. از طریق معرفی راهبرد گرما و ساختمان و مالیات بر ارزش افزوده 0% در اقدامات کارآمد انرژی، دولت قصد دارد تا سال 2028 نصب پمپ حرارتی را به 600000 در سال افزایش دهد.

صاحبان خانه هایی که اخیراً پمپ حرارتی را در بریتانیا نصب کرده اند، نه تنها از این مشوق های دولتی بهره مند می شوند، بلکه می توانند به دلیل نیاز برق پایین الکترو پمپ حرارتی و سطوح بازده بالا، کمتر نگران قیمت های نوسان سوخت باشند.

اگر نمی‌خواهید این مزایا را از دست بدهید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با تضمین بهترین تخفیف‌ها در مورد پمپ‌های حرارتی شروع کنید.

به سادگی با کلیک بر روی دکمه زیر، حداکثر 4 پیشنهاد رایگان از نصابان واجد شرایط موجود در منطقه شما در اختیار شما قرار می دهیم.

به این ترتیب شما مجبور نیستید ساعت ها وقت خود را برای تحقیق تلف کنید و می توانید به طور عینی نقل قول ها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر این، شما مطلقاً تعهدی به پذیرش هیچ یک از پیشنهادات ندارید.