از درب ضد سرقت طرح ونوس برای خود دسته گل عروس تهیه کنید

درب ضد سرقت طرح ونوس که در جلو، پشت، کنار، گاراژ و پاسیو به کار میروند چیزی هستند که بین شما و دنیای بیرون قرار دارند و ما در این مقاله قصد داریم به شما چند روش ساده برای حفظ امنیت بیشترخانه هایتان را بیاموزیم.

گاهی اوقات باز کردن آنها برای اجازه دادن به جریان نور بسیار عالی است، اما وقتی آنها را پشت سر خود می بندید، انتظار دارید که به طور ایمن بسته بمانند.

اکثر مجرمانی که می‌خواهند وارد خانه شما شوند، وقت نمی‌گذارند و با دقت قفل بسته‌بندی را انتخاب می‌کنند شیشه را می‌شکنند و دست دراز می‌کنند یا فقط در را لگد می‌زنند.

واقعیت این است که اگر کسی واقعاً بخواهد وارد شوید، آنها برای انجام این کار بسیار تلاش خواهند کرد.

آیا می دانید چگونه یک در را از لگد زدن محافظت کنید؟ با افزودن لایه‌های امنیتی به درب خود، می‌توانید ورود موفقیت‌آمیز به دامنه شخصی شما را برای متجاوزان بسیار سخت‌تر کنید.

با یک سیستم امنیتی درجه یک از خانه و خانواده خود محافظت کنید. سیستم‌های نصب شده حرفه‌ای Vivint فقط به شما در مورد تهدیدات هشدار نمی‌دهند، بلکه به پیشگیری و جلوگیری از آنها کمک می‌کنند. دوربین ها و خدمات Vivint را ببینید.

قبل از اینکه شروع کنی…
برای ایجاد یک درب واقعاً ضد ضربه به چه چیزی نیاز دارید؟ درها دارای نقاط اهرمی هستند، بنابراین بسیار دشوار است که درها را به زور باز کنید. با این حال، کاری که می توانید انجام دهید این است که قاب درها را در اطراف درهای تقویت شده ایمن کنید، تقویت کننده قفل درب را اضافه کنید و ویژگی های امنیتی اضافی را برای جلوگیری از آمدن به خانه و پیدا کردن درب خود در نظر بگیرید.

مشخص کنید کدام استراتژی برای شما مهم است و برنامه ای برای اضافه کردن بقیه آن ها بعداً تنظیم کنید. آگاهی از خطرات احتمالی امنیتی و اقدام زودهنگام بهترین راه برای ایمن نگه داشتن خانه و عزیزانتان است.